Draga mea prietena din 29 Septembrie 2014 Online

Draga mea prietena din 29 Septembrie 2014 Online

Draga mea prietena din 29 Septembrie 2014 Online, Draga mea prietenă 29 Septembrie 2014 video, Draga mea prietenă 29 Septembrie 2014 pe Kanal D, Draga mea prietenă 29 Septembrie 2014 in reluare, Draga mea prietenă 29 Septembrie 2014 emisiune completa, Draga mea prietena VIDEO 29.09.2014 Sezon nou













Emisiunea este un cocktail de informaţii utile şi bună dispoziţie, cu pronunţat caracter interactiv. Formatul este unul dinamic, cu invitaţi specialişti din diverse domenii, gata să disece alături de telespectatori cele mai diverse situaţii şi probleme. Părinţi, bunici, copii, cu toţii pot afla soluţii la îndemână ale diverselor situaţii cu care se confruntă în viaţa de zi cu zi, în spaţiul domestic, la şcoală sau în societate.

Temele predilecte ale emisiunii sunt sănătatea, nutriţia, educaţia, viaţa de familie şi cea a comunităţii. Nu lipsesc din platoul emisiunii nici vedetele, fie că vin din domeniul muzicii, cinematografiei, sportului sau al televiziunii sau astrologul de serviciu. Cele mai importante ştiri mondene ale zilei sunt abordate în emisiune, dar dintr-o perspectivă socială, în care telespectatorii să se regăsească.