Mireasa Pentru Fiul Meu de Miercuri 14 Septembrie 2016 Online

Mireasa Pentru Fiul Meu de Miercuri 14 Septembrie 2016 Online

Mireasa Pentru Fiul Meu de Miercuri 14 Septembrie 2016 Online, Emisiunea Mireasa Pentru Fiul Meu din 14.09.2016 Sezonul 6, vezi ambele editii de la ora 11:15 si ora 14:00 Online, La Mireasa Pentru Fiul Meu de Miercuri 14 Septembrie o sa continuam discutiile ramase de dimineata dupa care mergem in inimele proaspetilor indragostiti. Pana acum au fost luate materialele imprevizibile, cele mai recente intamplari ce i-au afectat pe unii concurenti, insa astazi vom incerca sa vorbim despre proaspetii indragostiti ce si-au anuntat relatia in doar 2 saptamani de la inceputul competitie. Vorbim despre Mihaela si Mihai, Ciprian si Iulia si mai vedem, surprizele se tin in lant. Nu rata Mireasa Pentru Fiul Meu de Miercuri 14 Septembrie 2016 Online.






Editia de la ora 11:15 Partea 1, Partea 2 si Partea 3
Editia de la ora 14:00: Partea 1Partea 2 si Partea 3







Momente din emisiune:
Cutremur pe tărâmul dragostei: Carmen şi Andrei s-au despărţit! Nici n-au format bine un cuplu şi Andrei şi Carmen s-au şi despărţit! Motivul pentru care s-au separat cei doi concurenți este un buchet de trandafiri primiți de Carmen de la fostul ei iubit, Dorian. Mihai a ales-o pe Mihaela, după ce iniţial a vrut să formeze un cuplu cu Andreea! Deşi mai întâi a plăcut-o pe Andreea, Mihai s-a reprofilat spre Mihaela.