In Puii Mei Sezonul 4 Episodul 2 din 3 Martie 2018 HD

In Puii Mei Sezonul 4 Episodul 2 din 3 Martie 2018 HD

In Puii Mei Sezonul 4 Episodul 2 din 3 Martie 2018 Video HD. La In Puii Mei, editia din 03.03.2018 spaima fitelor de Dorobanti, Andrei Versace, parodiat intr-un stil unic de Mihai Bendeac, ajunge in iad. Mihai Bendeac creeaza o situatie cu totul si cu totul iesita din comun pentru craiul de Dorobanti. De data aceasta, spaima fitelor sufera o supradoza financiara, motiv pentru care trece in ”nefiinta” si ajunge in ”iadul bunaciunilor”. Odată ajuns in culmea desfraului, Andrei Versace se adreseaza, ca de obicei, ”fanilor” ce-l urmaresc si-i tine la curent cu tot ce se intampla in jurul lui.
Asadar la In Puii Mei Sezonul 4 Episodul 2 din 3 Martie 2018 veti avea parte de o multime de surprize imbinate perfect cu umor si ironie de neegalat, alaturi de Mihai Bendeac si colegii sai. In puii mei din 03.03.208, de la ora 20.00, numai la Antena 1 Live.